Dette betyr at vi ikke tar imot kontanter over disk, og at regninger enten må betales i nettbank, mobilbank eller pr. brevgiro.

For de fleste er dette uproblematisk, men dersom du trenger hjelp til å håndtere banktjenestene dine på en ny måte, tilbyr vi selvsagt det. 

Ressurspersoner bistår

For å sikre at du får utført banktjenestene dine,vil dedikerte ressurspersoner bistå med følgende:

☻ Bestilling av bankkort
☻ Opplæring i bruk av automater
☻ Nedlasting av mobilbank
☻ Opplæring i bruk av mobilbank
☻ Opplæring i bruk av nettbank

Nye stasjoner for selvhjelp


I Larvikbanken har vi egne stasjoner for selvhjelp. Her kan du kostnadsfritt benytte PC eller iPad for å løse banktjenestene dine. Trenger du hjelp, er vi lette å be!

Fokus på god rådgivning


Folks behov for banktjenester har endret seg i takt med tiden. I dag er behovet for rådgivning større enn noen gang, og våre rådgivere er rustet til å bidra med solid kompetanse og vennlig veiledning. Vi gir deg gjerne en total gjennomgang av økonomien din. Dette er både lærerikt og økonomisk nyttig. Be oss om et møte, så setter vi av tid til deg!

Last ned mobilbank!


Nå kan du utføre de fleste banktjenester med mobiltelefonen. Dette betyr at du slipper å gå i banken for å gjøre enkle ting som å  sjekke saldo, overføre penger eller betale regninger. Mobilbanken gir deg i tillegg oversikt over det meste av informasjon om kundeforholdet ditt; eventuelle forsikringer, fondssparing, lån, kredittkort, eFakturaer osv. 

Det koster ingenting å laste ned mobilbanken til telefonen, ei heller å bruke den. Har du iPhone søker du etter Larvikbanken i AppStore. Har du en Android-telefon gjør du tilsvarende i Google Play. Er du usikker på hvordan du skal gjøre dette, hjelper vi deg gjerne!